Teknoloji

Twitch birden fazla yeni özelliğin geleceğini duyurdu

Twitch platformu reklam konusunda değişiklik yapacağını ve bu değişikliklerin yayıncılar için yeni para kazanma yolları olarak nitelendirilebileceğini duyurdu. Tanıtılacak bu özelliklerle ilgili nasıl adımlar atılacağına dair bir yol haritası paylaştı.

Şirket yöneticileri Tom Verilli ve Mike Minton açık mektuplarında bu özelliklerden bahsetmişlerdi. Platforma gelecek özellikler yılın ilk yarısı ile birlikte yayınlanacak. Açıklamalarda ayrıca bu yıl ana odaklarının hem topluluk hem de Twitch platformu çıkarlarının büyümesi olduğunu belirttiler.

Yapılması planlanan bazı büyük değişikliklerin ortasında “reklam teşvik programı” olacağı açıklandı. Program, yayıncılara güvenli, düzenlenmiş aylık reklam geliri sağlar. Bu yaklaşımın temel amacı; ayarlı reklam ve otomasyon ile reklam sürecindeki yükü hafifletmek için. Birçok yayınevinin mevcut sistemin fazla karmaşık ve kullanımının zor olmasından dolayı şikayetlerini sıklıkla dile getirmesi yeni değişikliklerin getirilmesinde etkili olmuştur. Açık mektuba göre bu yıl güncellemelerle; Yayıncılara reklam oluşturma konusunda esneklik sağlanacaktır. Reklam sayısını ayarlama özelliğinin yanı sıra daha fazla görünürlük ve kontrol olanakları da güncellemelerin ortasında yer alıyor.

Twitch’e hangi özellikler geliyor?

Yayın öncesi reklamda da değişiklik yapılması planlanıyor. Yayın öncesi veya yayın sonrasına göre reklam ayarlamaları yapılabilir. Reklamların birçoğunun resim içinde fotoğraf gibi özelliklerin yanı sıra gelecek reklamları bilgilendiren belirteçleri de güncelleyeceği planların ortasında görülüyor.

Sound Bites adlı yeni bir ses aracı da eklemelerin ortasında. İzleyicilerin yayıncılarla iletişim halinde olmalarını ve yayıncıları desteklemek için para ödemelerini sağlayacak.

Bu özelliklerin dışında bazı sponsorluk özellikleri de test edilecektir. Bu özellikler sayesinde yayıncılar, markaları yayınlarda, sohbetin üstünde veya kanal içinde farklı bir yerde konumlandırma imkanına sahip olacak. Bu yaklaşımla sponsorluk deneyimi incelenecektir.

Son olarak, kanalları diğer platformlarda duyurmanın yolları aranır. Kullanıcılar kısa format içeriklerini diğer uygulamalarda olduğu gibi dışa aktarabilecekler. Ayrıca yayıncıların 20 adede kadar görseli kanala pinleyebilmesi de Twitch özellikleri arasında yer alıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu