Teknoloji

OKX ve McLaren Racing, Tribeca Festivalinde Teknolojinin Spor ve Sinema Üzerindeki Etkisi Konulu Özel Bir Panel Düzenledi

Panelin ortasında ise OKX’in Pazarlama Müdürü Haider Rafique, McLaren Racing’in CEO’su Zak Brown, McLaren F1 Sürücüsü Lando Norris ve yönetmen, yapımcı ve senarist Stephen Kay yer alıyor.

(Soldan sağa: Yönetmen, yapımcı ve senarist Stephen Kay; McLaren Racing CEO’su Zak Brown; Emmy adayı film yapımcısı ve Webby Awards Kurucusu Tiffany Shlain; OKX CMO Haider Rafique; ve McLaren F1 Sürücüsü Lando Norris; spor, film ve kriptoda teknoloji tartışılıyor. onun gücü.)

Web3 ekosisteminin geleceğinin inşasında öncü rol oynayan teknoloji şirketi OKX, bugün Tribeca Festivali’nde McLaren Racing ile özel bir panel düzenledi. “Need for Speed: How Technology Powers Change in Sports, Movies, and Crypto” başlıklı panelde OKX Pazarlama Direktörü Haider Rafique, McLaren Racing CEO’su Su Zak Brown, McLaren Racing F1 Pilotu Lando Norris ve yönetmen, yapımcı ve senarist Stephen Kay da konuşmacıların ortasındaydı.

Emmy adayı film yapımcısı ve Webby Awards’ın kurucusu Tiffany Shlain’in moderatörlüğünde Tribeca Gösterim Odası’nda gerçekleştirilen panelde, teknolojinin spordan eğlenceye, kripto paradan finansa birçok farklı branşı nasıl dönüştürdüğü değerlendirildi. Panelde konuşmacılar, birçok farklı branşta inovasyonun hız, performans ve verimliliğe etkileri üzerinde duruldu.

OKX’in Pazarlama Müdürü Haider Rafique, “Birlikte sadece bir yılda çok şey başardık. OKX’te, Web3 dünyasına adım atmak ve mirasının genç nesiller tarafından daha fazla keşfedilebilmesini sağlamak isteyen McLaren F1 takımının bu arzusunu gerçekleştirmesinde önemli bir rol oynamak istiyoruz. Yeni nesil sürücüleri ve hayranları spora daha fazla dahil olmaya ve özellikle de McLaren’in pistte ve pist dışında elde ettiği başarıları kutlamaya motive edebilecek bazı harika hikayeler var. McLaren’ın bu gelecekte yerini almasına yardımcı olmayı hedefliyoruz ve birlikte inşa ettiklerimizi panelimizde paylaşmayı dört gözle bekliyoruz.” sözlerini kullandı.

McLaren Racing CEO’su Zak Brown şunları söyledi: “Bu panel, Ana Ortağımız OKX ile sahneyi paylaşmak ve teknolojinin yukarıda belirtilen bölümlerde değişimi nasıl güçlendirebileceğini tartışmak için mükemmel bir fırsat. Formula 1’de, taraftar katılımı fırsatlarını en üst düzeye çıkarmak için teknolojiden yararlanarak her zaman yenilik yapmaya çalışıyoruz. OKX gibi iş ortakları, Web3 stratejimizde bize rehberlik ediyor ve sporumuzu daha heyecanlı ve taraftarlar için erişilebilir hale getirmenin yeni yollarını sağlayarak bizi bu çabalara yönlendiriyor.” söz konusu.


(OKX CMO Haider Rafique (solda) ve McLaren F1 Sürücüsü Lando Norris (sağda)

(McLaren Racing CEO’su Zak Brown (turuncu, sol) ve McLaren F1 Sürücüsü Lando Norris (turuncu, sağ) ve OKX CMO Haider Rafique)

OKX, 2023’te üst üste ikinci kez Tribeca Festivali’nin ana sponsoru oldu. Şirketin Tribeca Festivali ile devam eden bu ortaklık, yeni Web3 fırsatlarını yaratıcılar, hayranlar ve yetenekler için erişilebilir kılmayı amaçlıyor. OKX ayrıca Ocak ayında 2023 Tribeca Festivali için ilk NFT Pass’ı sundu.
Geçen yıl Mayıs ayında OKX ve McLaren Racing, OKX’in McLaren Formula 1 Kadrosu ve McLaren Shadow espor takımının Ana Ortağı olduğu uzun vadeli işbirliğini duyurdu. Bu ortaklıkla OKX, dünyanın dört bir yanındaki grubun hayranlarını harekete geçiren heyecan verici fırsatlar ve yenilikçi kreasyonlar sunarak hayran deneyiminin iyileştirilmesinin temelini oluşturuyor. OKX marka logosu; McLaren Racing araçlarında, McLaren F1 pilotları Lando Norris ve Oscar Piastri’nin kasklarında ve McLaren F1 ve McLaren Shadow gruplarının ekipmanlarında yer alıyor.

habermalkara.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu